Ben yaklaşık 2 hafta oldu başlayalı, ilk bi kaç gün tek tek sebze haşlayıp püre halinde verdim bi kaç kaşık ama bebeğim hiç istemedi, sonra çorbaya çevirdim 2 en fazla 3 sebze ile okadar çok sevdi ki istedikçe istedi ne 3 gün kuralına uydum nede tadım kuralına . Zaten yeterli geldiğinde veya istemediğinde kendisi bunu belli ediyor çok güzel bi şekilde. Mesela püreyi zorla vermeye çalışıyordum ve bu benim hoşuma gitmiyordu neden kızımda zevk alarak yemesin ki sebzenin ne zararı olacak diye düşündüm. Eskilerin yaptığına pek uymasamda biz ne 3 gün kuralıyla nede tek sebze püreleriyle büyüdük. Kızımın severek yemesi daha çok hoşuma gitti. Mesela sadece havuç sadece kabak sadece patates haşlayıp püre yapınca bende tadına baktım hep bi tadı yok ki ? Bebeğim ne tad alacak. Sadece acaba ağır gelir mi veya alerji olur mu düşüncesi ile ilk başta tek tek hergün farklı sebze demedim hepsini güzel kaldırdıktan sonra karışım ve çorbaya çevirdim çok eğleniyoruz. 😍 5 ay 7 günlük kızım 🥰