Masal_m Biz 2 aylığız 3 saatte bir emiyor kilosu da gayet iyi 6300. Size tavsiyem her ağladığını açlığa yormayın bizde o hatayı yaptık aslında çoğunlukla gazdan ve uykusuzluktan ağlıyor. Başta her meme istediğinde verin demişlerdi nerdeyse bi buçuk saatte bir emiyordu ama ozamanda sütü sindiremeden yeni süt içince busefer daha kötü eziyet oluyor çocuğa. E ama emiyor diye düşünmeyin bize doktorumuz zaten emme refleksleri olduğu için ne zaman verseniz zaten emer o demişti. Çişi kakası bol bol yapıyorsa zaten yeterince besleniyor bebek. Eveveyn olarak siizn arayı açmanız lazım maksimum bir gün zorlandık vi açtık arayı şimdi gece bazen 5 saat uyuyor kesintisiz. Durmadan emdirmeyin yani. Hele beş aylık bebek 4 saatte bir falan emmeli demişti doktor.