seymaasik Anneler 2 aylık bebeğim var emzirirken 1000 mg lık antibiyotik kullanan var mı aramızda, nasıl yaptınız ?
eceeekrc seymaasik evet ben kullandım 20 gün önce doğum yapmıştım ve mastit olmuştum doktorum yazmıştı 12 saatte bir içmiştim emzirmemde de bir sakınca olmadığını demişlerdi
a-n999 seymaasik Doktor emzirdiğini biliyorsa ona göre yazmıştır. Emzirirken kullanılan antibiyotikler var. Daha önce kullanmıştım.
seymaasik Ay iyi bare teşekkür ederim. bana da boğaz enfeksiyonu için verdi. Emzirmeye bi sıkıntı olur demedi ama bi sorayım dedim vardır tecrübe eden diye :)
Denizanasi92 seymaasik prospektüsünde hangi grup olduğuna bakın. Bende sezaryen olduğum için içmiştim ilk günler