Egemm benimde iznim bitiyor uzatmayı düşünyorum.ama bi yandan da öğrencilerime kıyamıyorum.ikilem arasında kaldım benim şansım annem bakacak oğluma bunu isteyerek yapıyor.sizin adınıza üzüldm ama kreş tarzı bi yer düşünebilirsnz yada güvendiğiniz varsa etrafınızda çocuk bakacak bi tanıdığınız öylede olabilir.