Şimdi şöyle bir sorun var, benim çocukluktan beri kafa derimde egzama var 😐 Bu yaşıma kadar yeri geldi zeytinyağı sürdüm, yeri geldi soğan suyu ile günlerce o koku ile yaşadım.. Geçsin diye denemediğim şampuan vs kalmadı.. Doktorun verdiği sampuan da fayda etmedi.. Bazen azalıyor, bazen artıyor ama geçmiyor.. Şimdi de sanırım mevsimden dolayı geçiş yaşıyor gene kaşınmalar başladı, pul pul dökülmeler. Yok mu bunun bi çözümü ☹️ Bir şey önerin lütfen🤧