kaymakliekmekkadayifi valla ben Sakarya Kocaali de oturuyorum kirazlı da biraz kocaalinin yukarısında kalıyorum baktım hasta hop kocaalide bir doktor var kemal bey diye polikliniği var 150. Tl veriyorum baştan aşağı muayenemizi oluyoruz mis ne hastanede sıra bekleme var ne başka bir şey elim ayağım resmen Kemal bey