sltn_duru vallahi ben 6 defa başvurdum öyle kabul oldu hatta en son başvuru yaptığımı bile unutmuştum ne de olsa kabul olmuyor diyordum dün öyle tesadüfen girip baktım ki kabul edilmiş çok şaşırdım ben de. Açıklama kısmına da eşimin asgarî ücret ile çalıştığını geçimimizin zor olduğunu işte kendimin de çalışmadığımı falan yazdım zaten dediğim gibi 6. başvurumdu umudumu kesmiştim ama kabul edilmiş çok şaşırdım