Merhaba anneler. Bebeğim 6 aylık ve desteksiz oturamıyor.destekle bile kendini dik tutamayıp sürekli öne doğru eğiliyor. Kucakta ise tuttuğumuzda hep gövdesi öne doğru eğiliyor. Doğduğundan beri yüzüstü durmayı hiç sevmiyor koyduğumuz an kıyamet koparıp ağlıyor. Bununla ilgili doktora gittiğimizde ise duyu bütünlemede sıkıntı olduğunu karnını hissetmediği ve sırt kaslarının ayına göre gelişmediğini sööyledi ve egzersizler verdi eğer bir iki aya gelişme olmaz ise pediatrik fzte yönlendireceğini söyledi. Böyle bir şey yaşayan var mı aranızda?