Ayar12- benim de öyleydi ben odaya karartma perdesi aldım ve mümkün olduğunca yüz üstü yatırdım ama sizinki küçük eğer yüz üstü yatirirsaniz yanından ayrılmayın. Bir de ağladığında hemen kucağınıza almayın happy mom sitesinin youtubeda gürültü sesi var inanılmaz etkili onu açın ve poposundan pispislayin. Çok aşırı aglarsa kucağınıza alır sakinleştirir siniz. Ben en başından beri böyle yaptım. Şimdi bebeğim sallanmadan yatağına yatırdım mi uyur bu arada benimki 4.5 aylik.