Gamze5858 Arkadaşlar bestlak damla kulladiniz mı bnm sütüm artik cok azaliyor baya araştırdım iyi diyorlar kullanan varmı kullanayimmi sizce bi akil verin en iyi süt artiran şey nedir
Kardeleen Gamze5858 Çok işe yarıyor bir zararını görmedim ben. Aklınıza takılıyorsa doktorunuza sorarak kullanın.
melosta Gamze5858 doğumdan sonra dr tavsiyesi ile başladım 2 kutu bitirmiştim yanında humananın çayını da içmiştim verimliydi
Ardeninannesi4 Ya ben de takıntı yapıyorum şuan sütüm var ama ta azalırsa diye nasıl anladınız ki azaldığını?
Gamze5858 Ardeninannesi4 kuzum İlk bı ay nasıl süt geliyor du doyuyor emince uyyodu şimdi emiyo ama doymuyor çünkü duyacağı kadar süt gelmiyor ağlıyor emziryorum gne ağlıyor mama veriyorum takviye içiyor uyyorr hmn
Ayazesra Bende gayet ise yaramisti arttiriciligi oldugnu dusunuyorum bide humananin caylarida etkili canim
Ardeninannesi4 Gamze5858 Yaa benim ki de sürekli emmek istiyor yani aranıyor böyle ağzını açıp memeden alıyorum mesela bu kez de elini sokuyor ağzına ama günlük 6-7 çişli bez alıyorum ay acaba doymuyormu ya 🙄🙄
Gamze5858 Ardeninannesi4 ayni bizimki de öyle emiyo ama bnm sütüm yeterli degil keisnlikle herşeyi de deniyorum ama yeterli olmadığı elini emiyo durmadab bnde mama veriyorum susuyor ☹️anne sütü şart ya bnm sütüm gece geliyor gündüz tık yok ☹️☹️