Bunun vicdan yapmak günah ile alakası yok. Bu durumda zaten hem kendinizi hem de bebeği riske atıyorsunuz. Bir doktora daha görünün eğer aynısını söylüyorsa doğru olanı yapın. Ayrıca korundunuz mu hiç? Sezeryan doğum çok ağır bir ameliyat. Benim 6 ay oldu hala ara sıra ağrım olur doktor 1 sene sürebilir komple iyileşmesi demişti. 1 yıl sonra çocuk düşünürseniz tekrar görüşelim dedi. Bu kadar bilgisiz olmayın doktorunuz hiçbir şekilde uyarmadı mı size? Ben bilmeme rağmen doktorum yine de belirtti isteğim üzerine doğum kontrol hapı aldım. Emziriyorsanız ve hap kullanamazsanız prezervatif de bir çözüm!