kskfrd Ya kizlar ben erzurumda yaşıyorum. Kizima mont alicam ama boyle sıcacık tutması lazım Tavsiyeniz var mi?
oyoyoyyedibeni kskfrd bende Erzurum da yım buraya göre mont yok bence evden cıkmayalım cozum bu 🤣 saka bir yana astronot mont en iyisi
Muazselami kskfrd benim de memleketim Erzurum ama Manisa da yaşıyoruz e bebekte kalın montlarda vardı
oyoyoyyedibeni kskfrd benim ki 11 aylık dogdugumdan beri giydirdik ilk 3 ay kollarını hic sokmadık direk bagladık sonra yaz oldu normal montlara gectik 🤣 simdi havalar sogudu 1 yas var onu giydiriyoruz ilk sıkıldı simdi alıstı
Ikrazumra19 kskfrd kizim 4 yasinda en icime sinen o oldu giyince kendiside rahat etti boyle acik yesil tonlarda sitede yok malesef magazada kalmis
kskfrd Ikrazumra19 anladim tesekkurler bende bi bakayim . Aslinda buralara iki mont almak lazım 🤣 anca sicak tutar
Ikrazumra19 kskfrd ya zaten ne yaparsaniz yapin usuyorlar icine hirka sweet ne bulursam giydiriyorum artik 😀