Merhaba, ek gıdada tadimlara başladık. Yumurta ve yoğurdu denemiştim bir sıkıntımız yoktu. Dün avokado denedim. Bunlara ek olarak. Gece biraz huzursuz oldu. Bugün de ilk defa kakasıni az ve katı yapmıştı kabız gibi. Dün biraz fazla geldiğini ve belki sindiremedigini düşünerek bugün sadece sabah yumurta akşam da çok az avokado denedim yine. Biraz kustu oynarken avokado parçaları vardı. Bu alerji belirtisi olabilir mi sizce? Yarın denemeyecegim. Farklı bi sebze denemeyi düşünüyorum