Kızlar merhaba 1 hafta sonra 6 aylık olucaz. Doktorumuz ek gıdaya başla dedi 5 aylıkken mama yediği için. Ben evde tadıma filan başladım arada öğlen de pirinç unu veya yulaf unuyla muhallebi yapıyorum içerisine tadım yaptırdığım sebze veya meyve koyuyorum. Akşamda hipp pirinçli veya tahıllı kaşık mamasını veriyorum. Arkasında devam sütü yazıyor ama biz aptamil kullanıyoruz suyla yapıyorum sorun olur mu acaba tecrübelerinizi paylaşır mısınız