Betul-08 3 ay 8 günlük bebeğim kalın mı örtüyorum acaba diyorum sırtında ter yok sadece kafası terlemiş kafasında açık şapka falan yok yastığa yatıyor terliyor koluma yatıyor terliyor
Mercan28 Betul-08 benimde öyle geöen doktora sordum kilosu iyi olan bebeklerin başı terler normal dedi
Esraaa55 Betul-08 benim bebegımde oyle doktora götürdüm tahlıl yaptılar kansız cıktı ondan terlıyordur dedı bıde babasıda cok terler sanırım ona benzedı bırazda bide burunları tıkalı oldugu zamanda kafaları terlıyormus
Lavantakokusuuu Betul-08 benim bebeğiminde öyle terliyordu ayağımda salladığım döneminde bebek yastığı şu gibi oluyordu resmen. Doktora da sorduk normal dedi. Şu an 10 aylık o terleme geçti
usernamesu Öyle bi kafası terliyor ki yanıma yatırdım kafasının değdiği her alan su dökmüşcesine ıslak sürekli
Betul-08 usernamesu aynen kafasının değdiği yer oluyor mesela sol tarafa yattı sol taraf ıslak kendimi yiyorum bende örtüsünü mü ayarlayamıyorum diye