Merhaba ben dün saçıma keratin bakımı yaptırdım araştırdığım kadarıyla keratinden sonra saç düzleştirici yapılıyormuş ama benim kuaförüm sürüp saçımı ördü ve 2 gün yıkama dedi. Ben sombre yaptırmıştım saçım yıprandığı için keratin yaptırdım evde düzleştirmelimiyim tavsiyelerinize ihtiyacim var 🥲