Atahaninannesipnr direk püre olarak vermeyin biraz sulandirin yani anne sütü yada formül mama ile kıvamlı olsun öyle püre olarak denemek istemeyebilir bizde bir hafta oldu ek gıdaya geceli ben çorba falan yapıyorum üç gün kurali pek uygulamıyorum doktorumuz da alerjik olabilecek besinlerde denersin demişti.
Çorbaları şuan rahat içiyor birde bebe bisküvisi almak istemezseniz kendiniz yapın onu muhallebilerine katın tadını seviyorlar soğuk sıkım pekmez koyun tatlandirir.
Kahvaltıda bir yumurta sarısı,meyve,bebe bisküvisi biraz anne sütü ile kivamlastirin benim kızım çok seviyor.
Instagram da ek gıda günlüğüm diye sayfa var oradan tarif bakabilirsiniz 😌