Merhaba 6 ay 20 günlük bebegım ellerini gün içeresinde yarım yumruk yapıyor yanı cok sıkı degıl ama elleri hafif kapalı bu durum normal mi nesnleri tutuyor bır elınden bır elıne gecırıyor elımdekı nesneye uzanıyor kucagıma almak ıcın gel deıgımde ellerı acık sekılde uzatıyor ama ne zman bos kalsa ellerını hafıf yumruk yapıyor