Kızlar bebeğim 3 ay 7 günlük. 40ından beri bu duurm böyle emerken kafasına elini çarpıyor sürekli ayaklarını bacaklarını sallıyo kıvranıyo resmen. Doktora söyledim çocuklar yapar öyle şeyler dedi. Ama artık sıkıldım bu durumdan. Sizinkiler de böyle mi veya neden böyle yapıyor hiç düzelmeyecek mi