Melegimekavustum Sezonluk ürün diyorim. Beden sıkıntısı olmayan iade riski en düşük ürünler ile başlayarak. Ben de sattım e ticarette kadın şal ve kadın aksesuar takı güzel gitti şal ve kombin kolyeler uzun kombinleyerrk sadece tekli şallar sattım.
Devam etmedim iki bebek uzak kargo kış araba yok kargoya git gel zor oluyor diye. Şuan elimd toplu kalan şallar var uyguna veririm düşünürsen 40 adet şal .
Neden böyle solyuyorum?
Her ürüne kargo parası ödeyeceksin sen, iade.ksrgosu da senden kesilir komisyon derken.. Bir de derili urunler giyimde çok daha pahalı araştırdım. Bedenli şeylerde iade çok yüksek kumaşını beğenmedim vs olabiliyor.
Ama teettur için şal çok iyi satıyor. Çünkü daha çok yabancı isimliler alıyordu alınca da 1 tane değil 4-5-6 tane şal alıyorlardı. :)
Açık bayanlar için de kışın dev etseydim sezon model bereler yazın güzel plaj şapkaları ve gözlükler alacaktım.