Eliiif1 1.ve 2. Ayda 1 er kilo alan bebeğim 3. Ayda 500 gram aldı benimde 8 gün önce 3. Ay kontrolüne gitmişti aşırı benim moralim bozuldu doktora söyledim sütüm mü yetersiz mama da takviye etmek istiyorum ne önerirsiniz dedim hayır gerek yok gayet iyi dedi her ay 1 kilo alsa bebekler 12. Ayda 15-16 kilo olur dedi mantıklı geldi şuan hala anne sütüne devam ediyoruz tabi emzirmeyi sıklaştırdım şuan bebeğim 5350 kilo