SYBG Hanımlar erkek bebekte saç kesimi nasıl olmalı bebeğimin saçları seyrek kesmek istiyoruz erkek bebeği olanlar naptiniz bu konuda .
Kubra-34 SYBG oglum 1 yasinda kesme taraftari degildim bu zamana kadar ama uzadikca cansizlasiyor hrm seyrek hem cansiz di dun sifira verdik istemiye istemiye😔
Wanderlust SYBG saclari cok uzundu topluyorduk onden gozune girmesin diye simdi onlerini ve yanlarindan aldiriyoruz 1 yasinda kestirdik ilk kez. Seyrek sacli olsaydi asla kestirmez uzatirdim uzadigi kadar.
Fatma69 SYBG 1 yasina kadar cok cansizdi makasla az kestik uclarindan sonra gurlersti sıklasti ayda bir esim kesiyor eline telefon veriyoruz
Ayazsrht SYBG 1. Buçuk yaşında eşimin ısrarıyla gür çıksın diye 0 a vurduk şuan uzadı amerikan traş istiyorum ama ssaçı kesilirken kıyameti koparıyor nasıl yaparız bilmm 🤷🏻♀️
bikerem SYBG 9 ayliktan beri kestiriyoruz,dun yine tras oldu.2 yasinda. Ben kisa sac seviyorum,iki de cizik attırdım havali oldu😁 subay trasi favorimense tertemiz yukari dogru daha uzun