anneyimben- aynı sey bende de var zorlanınca balık, gibi oluyor orası ama hic bş agrı falan yok oyle arada sısıyor iniyor bende dıtoga cok benzetiyorum. Oglum 3 bucuk aylık iken kasık fıtıgı ameliyatı oldu onun acil alınması gerektiğini soyle işti doktor ama biz de oyle olmuyormuş. Oglum ile baktığımda benimki de fıtık gibi geliyor cunku aynı onun gibi sıskınlıgı oluyor doktora neden gitmıyorum ben de bilmiyorum, 🙈 senelerdir var