Bende 40 gün kadar kullandım önce avent aldım çok büyüktü biraz onla emdi sonra eczaneden ince küçük uçlu aldık ona geçtik ama akıtma yapıyor süt tam gitmiyor yavaş yavaş bi uçlu bi uçsuz emzirmeye çalıştım başlarda reddetti göğsümü tutmadı ama pes etmeden vermeye çalıştım sonunda başardık neler denediysem göğüs ucum çıkmadı bebek güçlenip emmeye başladıktan sonra göğüs ucu çıkıyor zaten kolaylıkla emiyor şuan 2 aylığız bence zamanla bebeğin güçlenip emmeyi iyice öğrenmesi gerekiyor