Kubra381 Bn 2 kere uğraştım ilk doğduğunda kendi kendine uyuyordu 4.ay atağında yine memede uykuya döndü gene uğraştık kendi kendine uyuyordu bu sefer corına oldu 8.ayda gene memede uyuma başladı artık yıldım valla dedim nerdenuyursa uyusun uyusun da diye yani bnim tekrar bişiler için onu ağlatacak halim yok sanmıyorum yapabileceğimi