Bihteeeer doğduktan sonra 2 ay küvöz de kaldı ve resmen hemşireler uyku eğitimi vermişler çocuğuma 😂 akşam en geç 20:30 da uyuyor sabah 7:00 de uyanıyor.Resmen nöbet değişimlerine ayak uydurmuş çocuk. Sadece gece 1 defa uyanırsa besliyorum o kadar. Küvözde kalmanın tel iyi yanı bu oldu benim için maşallah suphanaallah 💜