Merhaba kızlar kizim 15 bucuk aylik ve ilk yuruneye başladığından beri parmak ucinda yuruyor durdugunda tam basıyor fakat yuruken hep parmak ucunda. Internette serebral palsi belirtisi falan diyor korktum. Bebegi bu şekilde yuruyen var mi naptiniz ortapediye mi goturmeliyim