Efem123 Merhaba kızlar 32 haftalık hamileyim saçlarım çok uzun kestirmek istiyorum hamileyken saç kesilmez diyor çoğunluk kestiren varmı aranizda neden saç kesilmiyor bebeğe bı zarari varmı ki🤔?
esracanlier Efem123 İnanmayın böyle şeylere 😅 ben doktorumun izniyle boyattım da 🤷🏻♀️İlk 3 ay boyatma 3.aydan sonra boyatabilirsin dedi.
Denizuqa Hamileliğimin 3. Ayına girdim hem boyattım hem kestirdim. 3. Ayını beklememin sebebi de mide bulantılarımdı. Yani tamamen hurafe sakın inanmayın böyle şeylere 💐
sarmaliklahana Efem123 Ayyy hurafe ya saç kesilirse cocugun ömründen kesilir diyolar ne alaka tövbe yarabbim. Ben 37.haftamda kestirmiştşm cünkü cok uzamıstı ve ne bakacak gücüm vardı ne ugrasacak iyiki kestirmiştşm 13 Ay oldu yine kestiricem ama zamana bulamıyorum kızımdan 😄