Sena_nur_1 Merhabalar güzel anneler 1 kasım da eşimin doğum günü sizce ne yapabilirim ne alabilirim fikir verebilir misiniz gün kalmadı 🥰
Kadifemsii Sena_nur_1 benim eşimde Aralık doğumlu . Çok bakımlıdır alışverişi sever bende hep mont kazak falan alırım saatte olabilir
Milay Ben gecen yil altin alyans yuzuk almisdim bu sene sadece pasta aldim😃Kendisi bir sey almami istemedi arabasina bir sey alacakmish onu aldiginda parasina yardim etmemi istedi