Merhaba arkadaşlar 6 ay 22 günlük bebeğim var. 2 hafta önce hasta hasta misafirliğe gelen eşimin arkadaşı ve eşi sayesinde sağolsun çocukla banada grip bulaştı 2 haftadır hastayız ve sütüm inanilmaz azaldı zaten hiç bir zaman sütü bol olan biri değildim oğlum doğduğundan beri emzirme+mama gidiyorduk 5.5 aylıkken ek gıdaya başlamiştim günde bir kere mama verirken şuan 5 6 keze çıktı sütüm damla damla gelecek kadar çok az durumda. Hasta olup böyle sütü azalan oldu mu hastalığınız geçtikten sonra sütünüzde düzeldi mi lütfen yardım edin bana