Sonsuzluk052018 birde bu var normalde diyorlar ya. Kime göre neye göre normal. Her yetişkin bir mi bebek bir olssun. Genetik diye bişey var. Hamileyken bizim dr bu bebek iri doğcak dedi, eşime dedim ikimizinde üst gövdesi uzun kemikliyiz muhtemelen çocukta öyle yanılıyo bu yüzden. Bizim çocuk aynı dediğim gibi çıktı ve 3800 doğdu. Tamam saygımız sonsuz dr lara ama çocukta matematik mi vardır yahu😁 üzülmeyin siz sütünüzün kalitesi iyi bebişte seviyorsa emmeyi napcaksınız ağlaayınca emzirmicekmisiniz💐