Urazgbc Nefess15 hipp combiotic i kokusu yüzünden sevmedi oğlum evolvia ise güzeldi ama onun kokusu da beni çok rahatsız etti hazırlayamıyorsun bile kokusundan. Sma comfort kullanıyoruz biz kilosu da gayet iyi
_annee_ Nefess15 Valla bana doktorum evolvia önerip anne sütüne en yakın mamalardan demişti. Golden goat hiç kullanmadım bilmiyorum. Aptamil de çok iyi. O da anne sütüne yakın.👍
Ayl4tr Nefess15 alerji maması canım çocugun alerji değilse normal mama araştır ben evolvia şerhi maması kullanmıyorum raporlu