Aysesakaryaa bız kullandık canım 1 ay düzenli kullanın dedi doktor 2.5 yaşındaydı 1 ölçek verdim pek düzenli icemedi tadı kötü olduğu için ama gerçekten düzeltiyor lavman yaptım 2-3 kez kızıma daha öncesinde. Şu an 4 yaşında bı kac aydır normal çok şükür