Bebeğim 3 aylık oldu bugün kontrole gittik ama çok ağladığı için doktorumuza sormayı unuttum doğduğundan beri reflü yatağında yatıyor artık 3 aylık oldu yatırmaya devam etmeli miyim reflüsü yok kusan bir bebek de değil tedbir için yatırdık bir de kundağa sarıp yatırıyorum sıçradığı için kaç ayına kadar kundak yapılır