Arkadaşlar instagramda bir butikten elbise aldım iade etmek istiyorum ama iademiz yok dedi. Bende tüketici hakem heyetine başvuracağımı söyledim. Nasıl iade edilir ne yapabilirim bilen var mı? Yardımcı olur musunuz
Fatura çıkmadı bu arada faturasız olması iade etmeme engel olur mu tüketici hakem heyeti bu konuda yardımcı olabilir mi acaba