Canbaby27 Merhaba hanımlar. 3. Ay göz muayenesi nasıl oluyor? Bebeğim zamanında doğdu, rutin muayene olacak. İnternette araştırdım fakat pek bi şey bulamadım yaptıranınız vardır mutlaka cevaplarsanız sevinirim 😌
Aygl123 Canbaby27 benim yok 1aylik olunca olduk sıkıntı çıkmadı Allah a şükür 1 yaşında kontrol e getirin dedi başka yok
Betul-08 Brcygmr gözüne damla gibi bişey damlatılacakmış göz bebekleri büyüyecekmiş damladan sonra öyle bakılacak dedi doktor 6. Ayda gel dedi
[silindi] Damla ya da solüsyon gibi bir şey döktüler 15 sonra muayene girdi Yatırdık ışıkla muayene etti 1 dk sürdü