Selam anneler . 27 ekim benim doğum günüm ve evliliğimizin 1 yılı oluyor . Eşim bana altın kolye , küpe , yüzük , bileklik almış . Ama ben ne yapayım ona bilmiyorum . Öyle pahalı bir hediye almasaydı elimden ne gelirse yapardım ama şimdi ne yapmam lazım bilmiyorum . Kayınvalidem de gözüme hep sokar oğlum sana altın almış falan 🤦♀️ mutluluk gerçekten de altında parada değil huzur yoksa …