Oldugugibibiri kız öyle deme. Beterin beteri var.😂 Ben 5 de kalkıyorum. 7 ye kadar tüm temizlik yemek bitmiş oluyor. 8 de kızım kalkıyor duşunu aldırıp Kahfaltisini yaptırıp dışarı çıkıyorum. 2 saat. Sonra gel yatır. Kalkınca tekrar yedir içir. Dışarı çıkart. Gel duş yaptır, yedir içir Tekrar yatır. Bunu ben hergun yapıyorum bide😅😊