Bebeğim 49 günlük, 2 gündür göğüslerim çok yumuşadı, jöle gibi resmen, elimle sıkıyorum sütüm var, sağdım yine var ama eskisi kadar fışkırmıyor, bebeğim yumusaklığından hic memnun degil, memeyi tutmakta zorlanmaya başladı,tuttugundada eskisi gibi fışkırsın istiyor, memelerin terbiye olusuymus sanırım bu. Bebeğimi buna nasıl alıştırıcam daha güçlü emmesi lazım sütü çekebilmesi için. Ama resmen agzına aksın istiyor. Yoksa süt azaldıda farketmiyormuyum, cünkü sütümün yettigini düsünerek sagmıyordum hiç, Biberon vs kullanmıyorumda. Yani baska bir dış etken yok sebep olabilecek. Bu durumu yasayan var mı, bebeğim asırı memeye düskündü 2 gün öncesine kadar, emziremezsem onla birlikte aglarım😢