Hannn Bebeğim 3.5 aylık kulakları biraz açık gibi geliyor eşim normal büyüdükçe düzelir diyor tam yapışık olmaz zaten diyor sizce normalmisir dikkatli baktığım için bana mı öyle geliyor
Balkuupu Benim kızım da 5,5 aylık . Kepçe gibi değil de ayrık duruyor. Önden bakınca gülüyorum hep 🤭😂 evet düzelir mi acaba ? Bunu merak ediyorum ben de