Kızlar bugün oglumun doktor kontrolü vardı doktorumuz da prof. Saç boyatıp boyatamıcagımı sordum emzirirken yasak oldugunu söyledi ki cok rahat biridir normalde kesin boyat der diye beklemistim🥲😬 ama organik boyalardann olursa olur dedi önerebileceginz organik saç boyası var mı