Kaymaklibiskuvi Bebeğim 5 aylık oldu yapmadığımız şey kalmadı gaz sancısı geçmiyor acaba alerjik olabilir mi diye düşünmeye başladım tanı alan süreç hakkında bilgisi olan var mıdır
zynpaslbs34 Kaymaklibiskuvi biz de aynıydık 6. Aya girdik bitti çok şükür bazı bebeklerin geç bitiyor
Egemeninannesi21 Benim oğlumda süt alerjisi var o yüzdenmis gazı meğerse deri testinde çıktı diyet yapıyoruz gazı bitti çok şükür şuan 14 ay q8 günlük yeni yeni diyet açıyoruz bakalim
Papatya2636 Kaymaklibiskuvi ya aynı bnimkide öyle o kadar çok yıprandımki kucaktan başka hiç bi yere koyamıyorum 😭çok zor uyuyamıyorda dua edelim geçsin hemen inş🙏🏻🙏🏻6 ayda 6 yıl yaşlandım diyorum sizinkide hergün her saat gazlımııı benimkinin lakabı gaz bombası🤦🏻♀️Kaldı
Kaymaklibiskuvi Papatya2636 aynen öyle önce onun problemi çözüp sonra kendim doktora gideceğim artık çöktüm resmen rabbim şifa versin herkesinkine🌸🌸
Serkanelifmihra Bizim de 5 buçuk aylık oldu her gece 2 de başlayan şiddetli ağlamaları başlıyor. Önceden gaz problemi yoktu damla da kullanıyoruz ama hiç etki etmiyo üstelik sorun gaz mi onu da anlamıyorum ama kendini sürekli sıkıyor bacaklarını çekiyor