Ecrinannesi2022 Slm kizlar size sunu sormak istiyorum bebegim yeni 6. Ayina girdi iki hafta once surekli destekli bicimde oturuyordu simdi ise sevmiyor agliyor oturtugumda surekli kendini asagi kadar kaydirarak sirt ustu uzanmak istiyor sizde neden olabilir?
Parsbabyy Ecrinannesi2022 bence ona biraz daha zaman verin her bebeğin gelişimi farklı 6. Ayda tamamen oturacak diye birşey yok♥️ benim oglumda 4 aylık hala birşeyleri tutamiyor diye saçma sapan şeyler araştirip bulup kendimi hasta etmiştim. Ama 2 gün sonra oyuncaklarını tutmaya basladı♥️ onlar doğru zamanı bekliyorlarrr
papatya_1125 Ecrinannesi2022 benim oğlum da öyleydi 😊8. Ayda falan oturdu.9 aya kadar da gecikebilir canınızı sıkmayın.ben çamaşır sepetine koyup içine küçük top cingirak koyuyordum öyle biraz daha sevdi oturmayı
Bugsbunny1 Ecrinannesi2022 9. Aya kadar normal karşılanıyor acele etmeyin bence zamanla yeniden oturacaktır
Aylizzmm Ecrinannesi2022 Oğlumda öyle yapıyordu üzerine gitmedim hiç 9 aylik tamamen oturuyor du şimdi kızım 5 aylik oturuyorum kucağımda falan ama çok eğiliyor öne doğru
Ecrinannesi2022 Haklisin canim ❤️ her bebegin gelisimi farkli bazi bebekler 4 aylikken dondurebilirken benim kizim 2 gundur yana dogru vucudu ceviriyor onceleri cok sitres yapmistim 😬
papatya_1125 Ecrinannesi2022 fotoğraf atamadım ama bugün bir şey gördüm.ahsap.yanlari A şeklinde.uzerine renkli ipler oyuncaklar gecirsen oturarak oynayabilir.bir de tekrardan sarkitilan renkli uzun çoraplar yapıyorlar oturarak cekiyo onlar.ben sonradan gördüm.
papatya_1125 Ecrinannesi2022 Rica ederim Keşke daha fazlası gelse elimden ama bebişimizi birazcık zamanına ihtiyacı var benimki de önce çok hevesli oldu oturmaya sonra da sizin dediğiniz gibi oldu