Herkese merhaba anneler kızım günde 4 5 kez kaka yapıyor acaba ben mi ek gıdayı çok veriyorum anlamadım. Sabah uyandı kaka yaptı sonra 4 ya da 5 adet pankek yedi kahvaltıda sonra uyudu uyandı kaka yaptı tekrar. Ara öğün olarak armut vardı evde ondan verdim 1 tane onu yedi yaklaşık 2 saat kadar sonra dün aksamdan köfte yapmıştım pek yememişti ondan verdim ceviz büyüklüğünde köftelerden 3,5 tane falan yedi yanında ayran içti sonra tekrar uyudu şimdi uyandı yine 2.ara öğünü verdim. Akşam da tarhana çorbası içecek. Çok mu iyi mi anlamadım ben. Sürekli kaka yapıyor muhtelemen birazdan 3.kakasını yapcak yatmadan önce de 4.yü yapar