Kızlar merhaba yakinda ek gidaya gececegiz 3 gun kuraliyla tadim yapacagim.Bebegim anne sutu az aliyor genelde mama daha yogunkla besleniyor.Siz 6 ayda bebeginize neler yedirdiniz?Corba vs veya herhangi baska neler yedirdinz?Tecrubeli annelerin fikirlerini bekliyorum.