Kizlar merhaba 1yasinda oğlum vargeceleri sürekli meme de . Alerji doktorumuz artık gece emmelerini kesmem gerektiğini söyledi. Ama oğlum memeye çok düşkün meme olmadan uyumuyor.su verdiği verdimgimde geceleri çığlık çığlığa.var mi bunun yöntemi. Ayakta sallayayim uyusun diyorum yattığı an gene çığlık çığlığa hiç sevmiyor sallanmayi.illa kucakta pis pis istiyo. Biraz kilolu olduğu için taşımakta zorluk çekiyorum. Ne yapabilirim fikri olan var mı?