Fatma23 Merhaba kızlar doğum yapalı 4 ay oldu ve iki gündür hafif kanamam var kanama bile denilmez aslında o kadar hafif acaba siz de gördünüz mü? Hamilelik belirtisi mi yoksa Normal mı?