Oğlum bir yaşına girdi ama doğduğundan beri 4 kere antibiyotik tedavisi gördü hepside boğaz enfeksiyonu ve üst solunum yolu enfeksiyonundan bugün 5.kez antibiyotik tedavisi başladık doktorumuz bademcikleri büyük ve kulakları akıntılı bir KBB uzmanına göster dedi ve alerji ilacı başladı bir ay düzenli kullan dedi ama çok üzülüyorum sürekli antibiyotik kullandığım için tabiki doktor verdiği için düzenli kullanıyorum ama bunun sonu nereye varacak bilmiyorum bebeği böyle olanlar var mı çok merak ediyorum