[silindi]
Evt duydum onu ama cesaret edemiyorum
Doktorumuz müstelanın bir losyonu tavsiye etmişti sürün yarım saat bekletin tarayın yıkayın demişti
O zaman çok erkendi diye yapmadım bir kaç gün sonra 4 aylık olacak yapacm kaşının ortasındada olmuş biraz