Bebeğim 9 aylık oldu şu son üç aydır nerdeyse her ay ishal oldu normal midir ilki kanlı ishal antibiyotik verdi ikincisi kanda enfeksiyon oldu antibiyotik kullandık ishal yaptı bu üçüncü nedne oldu bilmiyorum şuan ateş falan yok dün biraz kontrolüm dışında bulyonlu pilav yedirmişler görünce bıraktım ama gece kustu prinçler olduğu gibi çıktı ben bulyondan biliyorum şuan ama bu ishaller bebeğime zarar vermezmi ya kafama takıyorum.